ONZE FAQ

Allergenen

We hebben een aparte kaart voor gasten met allergieën en eventueel ook een veganistische kaart. Hierop kunt u zien welke allergenen een bepaald gerecht bevat.

Creditcard

We accepteren Mastercard en Visa, maar geen American Express.

Cadeaubonnen

Ja, zeker. Iedere dag vanaf 15:00 uur kunt u in ons restaurant cadeaukaarten halen. U kunt zelf de waarde bepalen, met een minimum van €15 en een maximum van €100 per cadeaubon. Wilt u iemand meer schenken, dan kan dat met meerdere cadeaubonnen.

VVV-cadeaubon

Nee, behalve onze eigen cadeaubonnen accepteren we geen andere dinerbonnen, zoals nationale dinerchecks of VVV-bonnen. U kunt bij ons wel altijd pinnen of contant betalen.

Bevestiging

Als u online reserveert, ontvangt u zo snel mogelijk een bevestiging van ons. Tip: kijk ook even in uw spam. Indien u daar geen bevestiging vindt, neem dan contact met ons op.

Kinderen

We hebben voldoende kinderstoelen in ons restaurant, maar helaas geen kinderspeelhoek.

Minder validen

Ons hele restaurant is toegankelijk met een rolstoel en we hebben een mindervalidentoilet. Graag bij de reservering aangeven als u bijvoorbeeld met een rolstoel komt, zodat wij ervoor kunnen zorgen dat de plek goed is ingericht voor u.

Parkeren

U kunt bij ons gratis voor de deur parkeren.

Honden

Honden zijn helaas niet welkom in ons restaurant, met uitzondering van hulp- of geleidehonden.

Op rekening

Wij rekenen €12,50 administratiekosten per rekening. Alleen bedrijven mogen op rekening dineren en moeten aan de volgende voorwaarden voldoen:

  • Alleen op aanvraag vooraf via email.
  • De aanvraag per rekening dient door ons bevestigd te worden voordat dit mogelijk is.
  • U dient in de meeste gevallen een formulier in te vullen. Dit ontvangt u van ons per email. Vermeld duidelijk eventuele kostenplaats.
  • Een nota die van een handtekening is voorzien.
  • Betalingstermijn van maximaal 14 dagen.